♥Följ gärna min blogg♥

Direktlänk till inlägg 16 september 2012

Liseberg!

Av -Ranim - 16 september 2012 08:33

Hej!

Snart ska jag åka till liseberg med mina vänner!

Och jag är ju i liseberg minst 1 gång per år eftersom att jag

bor i göteborg där Liseberg ligger!  

Jag själv har åkt allt i Liseberg förutom Höjdskräcken och Uppsjutet (Stavning)

Aja, men jag ska försöka åka dom så att då jag har åkt allt i Liseberg.

Mina vänner har inte åkt Atmos Fear det har jag och jag tänker försöka övertyga dom till att göra det för dom vill inte.  Atmos Fear är en ny bana i liseberg och även Europas högsta frittfall!   Atmos Fear är inte jätte ny då men den kom för ungefär 2 eller 3 år sen  

Ska snart åka nu så ses snart!

 


 
 
EricSaadeLover69

EricSaadeLover69

16 september 2012 14:24

Jag är också i Liseberg 1 gång per år. Är 136 cm och har åkt Balder, Lisebergsbanan och har snurrat lyckohjulet. Atmos Fear har nog varit ny för 2 år sedan. :D Har vart där i somras och det tog 1 och en halvtimme för att åka dit.

http://mspericsaadelover69.bloggplatsen.se

-Ranim

17 september 2012 15:47

För mig tar det kanske mellan 10-15 min att åka dit för jag bor ju i Göteborg

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av -Ranim - 22 september 2012 10:49

Hej! Ni ska veta att jag har en ny blogg nu!!! Jag har den på blogg.se som jag sa innan så jag ska säga Hejdå till den här bloggen.... Men min blogg heter: http://mspranims.blogg.se/ Klicka på Länken eller vart som helst i texten i inlägg...

Av -Ranim - 19 september 2012 16:31


Hej  Tänkte först berätta att det har kommit lite nya saker på MSP!   Och för det andra tänkte jag visa bilden jag har redigerat av Emelisendra   Älskar dig bästis <33       ...

Av -Ranim - 18 september 2012 22:00


♥Hej♥ Nu kommer dagens moviestar!     Hon är JÄTTE snäll och hon ger mig massa tips till bloggen och designen   Och hennes blogg är ocskå bra! Klicka *HÄR* för att komma till hennes blogg!     ...

Av -Ranim - 14 september 2012 20:13

   

Av -Ranim - 14 september 2012 18:12


Hej! Nu har jag ändrat ALLT på min blogg nu Till och med signaturen som ni kommer få se i slutet av inlägget ;) Vad tycker ni om den nya designen? Gjorde den lite svart grå och vit!   Jag tycker den blev bra! Ska kanske ta bort reklamen o...

 


Hej och välkommen till min MSP-Blogg
Här kommer jag att skriva om vad som händer i MSP och lite av mitt IRL-Liv!
Hoppas ni kommer att trivas och att ni stannar på bloggen.
Jag gör också headers åt andra så om ni vill ha en fråga mig gärna på MSP eller

 

49 besvarade frågor

 

    

    

Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

 

Tack för att du kollade in på min blogg!:D












text-shadow: 0px 0px 6px #000

Skapa flashcards